Snart så!

Idag blev det inte lika länge att ringa. Efter två-tre samtal kom jag dit jag skulle, herregud vilken lättnad att få prata med någon som faktiskt verkade bry sig på riktigt! En bonus var att här fanns det mycket pondus, ordentligt mycket! Jag vill inte gå in i detalj om detta eller ens egentligen säga något, men jag säger att mitt hopp och min tro på rediga människor som känner ett uns av ansvar över sina arbetsuppgifter och över sin position fick mig att inte tappa hoppet helt, han fick mig att hålla huvudet över ytan kan man säga, om att det finns rättvisa här i världen. Jag tror på att han kommer kunna reda ut detta ordentligt! Jag tror även att det kommer gå snabbt, tiden får utvisa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0