Sinnessjukt

Heelt sinnessjukt! En hel arbetsdag har gått åt till att ringa och skriva pga av tattiga chefer och deras bristande kompetenser. Där sitter dem med högavlönade arbeten som skattebetalarna pröjsar och bara håvar in stålarna, behöver man lyfta ett finger ens, då blir det jävligt jobbigt för dem. Vad trodde dem? Att det skulle vara någon jävla lekstuga? Till slut brukar sanningen komma fram, hur länge som helst brukar man inte komma undan och nu verkar din tid vara ute, hoppas jag verkligen. Så många år som du/ni jäst er på oskyldiga, utsatta människors öden, jag tror verkligen din tid är knapp nu! Kan jag bidra med något åt dem så ja, då får det väl kosta denna dag då!

Kommentarer
Postat av: angelica

tycker det du gör är helt rätt!!beundrar att du kämpar så mkt för andra,så skulle fler vara,hoppas folket får upp ögonen och inser att det inte är mer än rätt att säga ifrån när det är fel,för då är man ju medskyldig!!

2012-05-31 @ 10:50:57
Postat av: Tanja

Medskyldig är precis vad man är, och det är alldeles för många som bara tänker på sitt eget skinn, rädd för att bli utstött om man säger ifrån, jag tycker det är så fegt!!!

2012-05-31 @ 19:19:02
Postat av: angelica

vi männoskor är nog tragiskt så mycket rädd för vad andra människor ska tycka,många tänker nog lika som dig att det är mkt som går fel,men stannar vod tanken,ja just som du säger av rädslan för att bli utstött,såå tragiskt!man har ju skyldighheter även på jobbet,så hemskt hur sammhället har utvecklats,att inte behandla så pass utsatta människor med mer respekt än så är fullständigt vidrigt,jag hoppas verkligen du kan få en igenom det du önskar och att andra ser upp till det,att det sprids vidare så att rätt folk kommer till rätt arbetsplats..beundransvärt det du gör på egen hand,kämpa på!

2012-06-01 @ 10:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0