Samla kraft!

Jag behöver mer kraft, kan jag få mer? Orka mer! Jag vet inte, kör ju på för fullt? När ska jag få ro? I graven är det ro har jag hört...hur jag än vänder och vrider på det så måste jag orka mer. Jag SKA orka mer! Nu har jag bestämt, jag får klara mig utan ro, det har jag gjort så mycket förut så det är jag ändå van vid...det får vänta tills det finns tid, då kan jag blunda i ro med gott samvete! Jag har mig själv, måste tro på mig själv, bli bästis med mig själv. Jag är viktig och jag måste orka mer! Egenterapi, försöka övervinna alla omtumlande känslor, samla förståndet och förnuftet och fokusera på det som måste... jag är en förebild för mina barn, det ska jag aldrig glömma, det är det som driver mig...det som är viktigast, ett uppdrag jag tagit på mig och som jag ska slutföra på bästa tänkbara sätt! Aldrig att jag sviker er!!!
Andas och fokusera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0