MVG

Människan, socialt och kulturellt blev avklarad idag och betygsatt=MVG :D Så härligt att få bekräftat att mina tankar, analyser, funderingar, värderingar, livserfarenhet och kunskaper DUGER, jävligt bra också! VAD ÄN NÅGON ANNAN SÄGER ELLER TYCKER så ska jag TRO på mig själv. Innerst inne vet jag och har alltid vetat att jag kan och förstår en hel del, men det finns många idioter runt omkring som medvetet och omedvetet ibland gör att jag tvivlar på mig själv, MEN när jag befinner mig i skolans värld där det oftast bedöms rätt så blir jag BEKRÄFTAD att jag kan och förstår, och det JÄVLIGT BRA! Att plugga är en av de bästa sakerna jag har sysselsatt mig med i mitt liv, tänk sedan när jag är klar vad jag kan hjälpa andra människor med, och BETALA tillbaka för att jag fått möjligheten att kunna studera, en möjlighet som verkligen inte är en självklarhet i andra länder. Jag är jävligt tacksam för det och för att jag fick upp ögonen för något som ger mig så mycket och som jag sedan kan dela med mig av och som även kan göra att jag står starkt och med gott samvete kan lita på mig själv! För överallt finns det sådana som tittar snett, tycker snett...varför? Jag vet: i grunden är man inte nöjd med sitt eget...jag ska kämpa för att jag ska vara nöjd, oavsett om det är höga mål, för sen kan man få ro, riktig ro! Skolan är en del som jag verkligen kommer uppmärksamma för mina barn, där finns kunskaper som behövs genom hela livet.

Kommentarer
Postat av: angelica

grattis=D gus va duktig du är,sånna som dig behövs...massor!! en riktig inspirations källa du:)

2012-05-16 @ 19:07:28
Postat av: Lillasyster

Du är en riktig kämpe och jag är så stolt över dig storasyster! <3

2012-05-21 @ 14:45:17
Postat av: Tanja

Tack, va snälla ni är:)))

2012-05-21 @ 22:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0