JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA:)

Fick mitt betyg i favvoämnet idag, psykiatri, och det blev MVG:) Hon sa att hon blev glad av det jag skrev, för att jag har så FRISKA tankar! Tjoooo, nu vart jag lite mallig, men detta förtjänade jag verkligen! Herregud vad jag är duktig:))) Hahaha:) Nu är det bara webbdesignen kvar, och hon har redan bedömt mitt arbete som minst ett VG! Trodde jag då aldrig varken innan jag började eller mitt under all frusterande datatid. Hon skulle läsa på vad VG respektive MVG egentligen innebär, hitills hade hon bara koll på G-nivå...så vi får se vad som väntar men jag är såååååå sjukt nöjd med min prestation denna termin, fortsättning följer med en del mycket knepigare ämnen som matte C, eng B, religion B, och psykologi B...ja det var den stolta plugghästen Tanja som talat, en riktigt stolt plugghäst;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0