Bilstäd och tänk

Städat bilen idag, de som har åkt me den vet att det behövdes! Så skitig så det går knappt att få rent:P Kanske skulle man syssla med städning, det duger man ju ändå till, städa, städa och städa, aldrig tar det slut! En sak till: människor är underliga, många är så falska på ett underligt sätt...och jag fattar inte varför? Det måste vara så att det bara är de själva som är viktiga, är de ensamma då? För man orkar väl inte med sånna som bara tänker på sitt eget bästa, eller?...så är man likadan själv så därför orkar man?...jag vet inte, jag kanske har asperger drag i min personlighet, jag pallar inte med den där falskheten, den som säger ett, men menar ett annat...och så har jag adhd-drag, ett jävla ös när det beger sig och tankeversamhet på hög nivå, hett temperament när jag känner mig orättvist behandlad eller när jag anser att andra blir, och socialfobidrag för jag tycker det är jobbigt med mycket folk, och sist men inte minst ångest för en hel drös med funderingar. Slutligen är det grymt störande att vilja tro gott om andra och gång på gång få slaget i ansiktet att det bara är en dröm, ett önsketänkande och som aldrig kommer att hända. Livet är inte lätt, jag vet inte hur ung jag var när jag första gången tänkte att "varför kan jag inte bara vara, lite mer som en robot och bara göra, vara, finnas, varför måste jag alltid TÄNKA och KÄNNA så förbannat jävla mycket!!??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0