Sjuktider

Alla sover, jag passar på och dricker te i ensamheten, sen tänkte jag ta itu med en skoluppgift, innan jag också blir sjuk. Jag känner mig så jävla risig. Nikita är frisk men Johan håller på och insjuknar igen!? Blir han sjuk så är det inte konstigt tydligen med en tre veckor...men nu har vi fått förklaringen till det. Under alla hans år har sköldkörteln varit ett problem, den har helt enkelt inte funkat som den borde. Nu har han fått svar på proverna och de visar att det är fel. Inte konstigt då att han haft problem med vikten, tröttheten och immunförsvaret som bara är en del utav alla symtom man blir lidandes för:( Som jag tidigare har spekulerat i orsaker till hans taskiga immunförsvar!!! Han har alltid blivit sjuk, för det ena och det andra, ofta och länge...Men nu kan det bara blir bättre hoppas vi! Det ska bli bättre, mediciner finns och han kommer bli mycket piggare och friskare, så glad för din skull! Kanske alla pusselbitar faller på plats efter alla jäkla motgångar, Love you och vår familj, som vi kämpat och fortfarande gör emellanåt alla nedgångar... står man ut så vänder det!!! De andra småttingarna är ok, så det blir nog ett försök med dagis imorgon, och jag hoppa hoppas att jag slipper bli sjuk:( Har inte tid! Det blev ute tid idag en stund för alla så man får det viktiga dagsljuset och den friska luften, ska masa mig ut imorgon också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0