Lusinvasion

Herregud vad jag varit upptagen! I förrgår upptäckte vi löss i Nikitas hår, sen i mitt och sen i Timothies! Raka vägen till apoteket och köpte lusschampo, huaa. Hela familjen fick tvätta håret, och kamma med en liten,liten luskam, jag och nikita har inte lite hår så det tar sig en stund, en lång stund. Usch, trodde aldrig jag skulle behöva va me om detta! Sedan har vi fortsatt med mössor, ytterkläder, sängkläder, och soffan, ja vår tvätt maskin har gått dygnet runt, Nedervåningen är klar och förhoppningsvis lussanerad:D Idag fick min lillebror sin första fasta anställning! Jag är så glad för hans skull, detta behövde han verkligen! Vill man så kan man, om man ger sig fan på det! Du är så duktig Jonte, detta förtjänar du! Fortsätt kämpa på för dig och din familj, det får du gott av sen! Jag har trott och tänkt så många gånger, det är kört, jag kan inte, blir det inte bättre...osv...och näe det blir inte bättre en vad man gör det till, helt enkelt. Hårt jobb brukar oftast löna sig, på ett eller annat sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0