Soffhäng

Sitter i soffan med J och bubben. J lyckades hyvla av en bit på sin tumme när han grejade med lister hem idag. Så jävla typiskt sa han, när det flöt på så bra i verkstaden...Men tur att han har tummen kvar ändå! Största tjejen är hemma efter övernattning hos en kompis. Hennes syskon hade saknat henne så och fick en bamsekram av Natalia när hon kom hem<3 Eftersom vädret har fortsatt så passade jag på att göra klart barnens köksbänk, som jag fått inspiration av J:s syster till. Lite fix kvar bara är det. Häromdagen skulle jag lägga upp hemsidan men ett program till behövdes, måste fixa det först, innan det går...sen då? På fredag har jag ännu ett möte som jag verkligen är förväntansfull inför, det ska bli väldigt intressant att se vad som blir. Som sagt, jag anar hopp om rättvisa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0