Paus

i bloggeriet. Har försökt hinna med så mycket jag kunnat innan vik. börjar om tre dagar! Blev inte det första vik. av en hel del skäl, men detta blir minst lika bra:) I dagarna har jag legat i, med möte som verkligen togs på allvar, hoppet finns kvar! Vi har grejat ute och röjt undan ogräset, transplanterat gräs, varit på den bästa auktion någonsin och förstört min nästan nya vita Iphone. Ja, den är förstörd efter endast några månaders användningstid:((( Jag vet inte hur det gick, till, bara att den varit blöt på undersidan och nu fungerar den inte och jag är så arg och ledsen över det, ingen försäkring och det är min andra mob. på ett år tror jag:( Jag tror jag måste acceptera att jag inte ska ha någon mob. inte någon som kostar något iallafall, max 100 kr:( Åhhhhhhhhhh, fy fan va arg jag är på mig själv och på den, att den inte funkar! I går va J hos en kompis och spelade bort hela dagen med tv-spel, jag var med ungarna, trött som bara den och somnade tidigt, så nu är jag uppe själv och grejar med den jäkla hemsidan...imorgon ska vi kanske fortsätta med rutschkanan, hoppas på bra väder!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0