Slut

Ojojoj, gissa om jag är trött!? Igår kväll blev jag övertrött=för lite sömn i natt,plus stressig morgon med separationsångest både för mig och dem minsta:( Sedan fullproppad med ny info ang kurserna...måste sova men behövde kolla efter studieböcker, hittade INGET! Psykiatrin kommer förmodligen bli denna termins favorit. Vilken lärare! Vilka kunskaper! Jag är vid första mötet så imponerad av denne föredetta psykiatriker mm (Hon hade mycket erfarenhet inom många områden) och ser mycket fram emot fortsättningen. Det blir ingen slappartermin denna gång inte, de körde igång stenhårt i Gävle på en gång. Men jag är med, fast det känns lite pirrigt i början och då jag tvekar på min förmåga... näe nu måste jag bums i säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0