Skakis

efter ett boxpass, lite lätt överansträngd... fingrarna darrar som att jag vore ett nervvrak:P Vilken ångest innan träning och vilken lättnad efter!!! Men jag saknar faktiskt mer kondition, alltså jag tror jag ska börja ge mig ut och jogga,bara för att det är så bra och nyttigt och alldeles underbart efteråt. Det gjorde jag alltid förut så jag ska nog ta tag i det igen! På förmiddagen idag hann jag göra i ordning en fåtölj, jättefin blev den, och Timothie fick sig en alldeles egen stol att ha vid sin minisäng så kläderna ska försöka att hamnas där:) Ska ta en bild på det imorgon. Äldsta fick sig en överraskning när hon kom hem, tandfèn hade lämnat små guldpengar åt henne för alla hennes tänder hon tappar, så glad blev hon att tandfeen äntligen kom ihåg hennes tänder;) Näe nu blirdet en dusch och sedan upp tidigt tidigt imorgon bitti, och raka vägen mot Gävle och ett pass socialpsykiatri, godnatt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0