Sekretären

Jag sålde en sekretär idag. Jag säger det, vilket bra köp de gjorde. Jag tycker sekretären är en fiffig möbel, det är både en skrivplats och förvaring, hur smart är inte det? När det finns tid, målar jag vår andra sekretär här i huset...så här ser den ut, nymålad... den är himla stor, rymmer massor och ska vara i lekrummet. Den andra i huset har mellersta dottern fått, så här ser den ut Jag har alltid gillat sekretären, sedan jag var liten och såg pippi med alla sina fina saker hon hade och gav bort till Annika och Tommy, vet inte om det var en sekretär men jag har för mig att det var något liknande:) Jag har ett par till som jag ska göra i ordning, två små och två stora, jag vet att det är några som frågat efter fler så ni får hålla ögonen öppna:) Vi åkte skridskor idag, allihopa med barnens kusiner, men våra ungar hade vaknat på HELT fel sida tror jag, usch va tjuriga de va, den ena värre än den andra, hahaha, det blev inte mycket åka, jag fick inte ens på mig skridskorna:( Vi ska göra ett nytt försök imorgon tror jag! Nu blir det lä'ggdags för småttingarna, sedan ska jag läsa för ett prov, äntligen har jag fått hem alla böckerna så nu kan man säga att jag har att göra:/

Kommentarer
Postat av: Lina

Vart ju riktigt fint de där . :)

2012-01-28 @ 22:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0