Ont

som faan i ryggen idag:( blir så när man står nedböjd och målar i en dålig arbetsställning:/ Idag blev det till att shoppa lite skor till alla ungar, och äldsta behövde nya gympaskor. Jag hittade vårskor till alla inklusive mig själv, och billigt, billigt, så jag är toknöjd. Vårens skobekymmer ur världen och äldsta kan roa sig i sina sprillans nya pumagympadojor på gymnastiken:) Hittade även en ny skolväska, en större lite sportigare till henne, så imorgon när hon kommer hem från övernattningen hos bästisen kommer hon bli så glad! Näe nu ska jag gå och lägga mig och vila min sjukt ömma rygg. Imorgon kväll bjuder jag nog på några bilder från vår lilla "kollektion" ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0