Ojsan!

Somnade visst vääldig tidigt igår:) Behövdes ju! Kanske var det joggingturen som jag gjorde igår morse som gjorde mig så trött, haha:) Men det gick och va inte så tokjobbigt som jag trodde! Det där med välstädade perfekta hem..ja jag säger det, det kanske finns ungar som sitter som tända små ljus!? Eller inte...jag vet INTE hur föräldrarna bär sig åt, kanske konstant dåligt samvete för att det går massor av tid till städning, som jag har själv? Det går MASSOR av tid till städning, MEN ändå har jag verkligen inte ett perfekt hem, det enda jag blir lämnad med är ett dåligt samvete för mina barn...men jag försöker hitta en balans, städa mer när de inte blir påverkade av min frånvaro. En av oss städar, den andra är med barnen osv... näe tiden går för fort när de är små sen vill dom inte ens vara hemma, man får väl städa då:P Näe nu ska vi på Formex, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0