Natt tankar

En till sak så här i natten. Jag är bara en människa, inte hatisk, inte ett dugg, utan jävligt blödig, men jag har jävligt hett temperament emellanåt...speciellt när man trampar på någon som ligger! Så har jag alltid varit, de som liksom är i underläge vill jag hjälpa upp. Jag har kommit så långt att jag förstått att beter sig någon illa på ett eller annat sätt så har den personen problem och mår inte själv bra. Ja det är så, man blir verkligen klokare när man blir äldre och jag önskar inte att jag var en dag yngre, bara att tiden kunde gå liiiiite långsammare så man hinner med allt:)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2012-02-01 @ 00:08:55
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: angeliica

Visst tänker man mkt på kvällen nog då jag löser mest :) tack för mejlet iaf läst det flera gg, å tänkte svara ikväll..

2012-02-02 @ 17:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0