Julen och egendesignade möbler

Alldeles lagom efter jag fått en alldeles egen 15´6 tums intel core i5 dator i julklapp så blir det världens jävla storm härute i skogen. En jävla massa träd faller om kull och sliter iväg ledningar hit och dit så vi blir utan ström. Juldagen var ett enda stort mörker fast med en hel del mysiga ljus och julmiddag mitt ute i skogen. Internetet blev vi utan tills idag. Julafton var en av de bästa, med total uppmärksamhet åt barnen precis som det ska vara! Nyårsafton likaså. Vi brassade av en HIP HOP vid tolv slaget och jävlar vad det small, för första gången tyckte jag faktiskt det var värt pengarna! Till middag imponerade J med en för första gången egengjord kalkon, sjukt gott lär jag säga! Vi vuxna spelade ett spel som heter Hysteriskt någonting...och fyyyfan, hysteriskt va sjukt mycket vi skrattade kan jag säga, herregud, det var galet roligt:DDD Julhelgerna har vart suveräna, vi hann även med en dag på parkbadet med alla ungarna, och idag åkte jag med äldsta dottern och hennes övernattande bästis på bio. Förövrigt har vi inte legat på latsidan:) Vi har snickrat, spacklat, ritat, målat, skruvat sågat, och planerat, en hel del. Vi = jag, min sambo och min bror. Vi har gjort en alldeles egen liten kollektion möbler skulle man kunna säga. jag lovar att komma med bilder på det så fort jag kan. Visar det sig att det blir någon efterfrågan så kan vi mycket väl uttöka med ännu mer, vi får helt enkelt se vad som händer! Det är fotrfarande vitt, men också lite åt det svarta hållet och funderar även på en brun nyans. Det är rustikt, gediget, massivt, stramt och hållbart i åtminstånde en livstid;) Det blir matbord, ett slags sängord, en stående hylla och liggande hylla med kedjor, ett soffbord och en bänk. Jag har många mer ideer men man måste börja någon stans:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0