Fint och välstädat hem!?

Igår kväll kände jag mig rätt så risig, det var ingenting för hur jag kände i morse!!! Jag kände mig överkörd, trampad, tillplattad, öm, sjuk och helt enkelt helt förstörd och utsliten! Träningsvärk tamejfan i hela kroppen, jag som hade planerat en joggingtur kunde faan knappt röra mig, hahha. men jag har för mig att man kan träna för hårt om man är otränad så man får samma känsla som när man är sjuk, någon som vet??? Hursomhelt överlevde jag dagen, och ungarna mina med. Pappa var ju på jobb så vi fick klara oss själv, det funkar det också, bara man har en ännu bättre planering och tänker ett steg före ungarna:P Pappa kom hem på eftermiddagen och han var verkligen efterlängtad, Timothie visade det verkligen med sina kramar och gos, han är en riktig liten gosgubbe han<3 Nu är truppen samlad igen och helgen väntar. Det ser ut som det blir en sväng till Stockholm och Formex, liiite kul kan jag säga:) Timothies nya stol... på bilderna ser det skapligt ut, Timothie sitter så fint i sin säng och tittar i en bok, för sisådär en till tre sek, hahhaa verkligheten är annorlunda. Han river ner ALLT. Ingen ting får vara där jag ställt det, han är en riktig virvelvind, det är de andra också men han är extrem, men så är han inte gammal. Hursomhelst man ser alla andras fina och välstädade hem och tänker....åhhhhhhhhhhh så VILL JAG OCKSÅ HA!!! Men har man tre livliga och friska ungar så kan jag aldrig tro att det får vara så fint en längre stund, eller har jag fel??? Det tror jag inte...jag vet ju hur mycket jag själv håller på men aldrig stannar det där...kan inte bara vara i vår familj som det är så:P

Kommentarer
Postat av: angelica

ne det är det verkligen inte,vi har samma hemma vi:)

2012-01-19 @ 11:19:26
Postat av: Madde

Känner igen de där exakt som du skriver Tanja, vet själv hur de var när våra barn var "yngre". Våra börjar bli "stora" det har blivit stor skillnad, det syns att vi inte har en drös småttingar längre=)

Minns en gång för ca 6-7år sen när vi satt och tittade på gamla filmer, då säger Ida, va städat vi hade hemma då=) Alltså om dom gamla filmerna när vi bara hade Robin o han var liten och inte kunde stöka. Sen undrar jag även, dom där som har ett sånt "perfekt" hem och ett gäng barn, hur hinner dom med barnen? För dom borde ju inte hinna göra annat än att springa o städa hela tiden! Eller är deras barn som små ljus och inte gör nåt? =)

2012-01-19 @ 20:24:03
URL: http://nattstad.se/madmic
Postat av: Linda

Får man fråga vart du köpt sängen?! Är det en växa säng?!



/ linda

2012-01-24 @ 10:26:30
Postat av: Tanja

Den är köpt på en loppis här i byn för länge sedan och ja, det är en växasäng:)

2012-01-24 @ 19:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0