Dryga jag

Varför är jag så dryg? Jag skulle behöva trubbas av, inte tänkla så jävla mycket, analysera så inihelvete, utan fungera mer som en robot. Bara göra, våga, för att jag måste, chansa, testa, för att det skas. Bara vara. Näe känner jag mig rätt så kommer det aldrig hända. Jag kommer filosofera sönder allt tills döden kommer....såå trött på mig själv emellanåt, jag är så jävla komplicerad inombords så det är sjukt! Tänk om jag kunde få vara lite mer enkel oftare, BARA FÅ VARA? Hursomhelst ungarnas söta kusin Davine var här idag. Vilken sockersöt liten fjununge hon är! Blygis som få till en början men skenet bedrar:) sedan talar hon om för alla vad hon vill, och därmed basta, hahhaa;) Nikita tog hand om henne så snällt och hon fick även vara på hennes rum och de lekte från början till slut. Vilket charmtroll!

Kommentarer
Postat av: angelica

fiiint kort på davvi..Hoppas det inte gör nå om jag lånar det:)

2012-01-24 @ 18:44:40
Postat av: Tanja

Så klart inte, eran vackra dotter ju:)

2012-01-24 @ 21:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0