Brådis, brådis

Webbdesign och psykiatrin avklarad för idag, vi blev tilldelade våra praktikplatser och jag är nöjd, flera ville ha några få platser så det blev lottning, jag fick det jag näst mest villa ha. Riktigt spännande ska det bli! Sedan pratade jag med studievägledaren och räknade ihop mina betyg/poäng, det fattas 150 p för ett slutbetyg, vilket betyder att antingen tar jag in ytterligare två ämnen i februari så blir jag helt klar till sommaren, eller så behöver jag läsa en kanske t.o.m två terminer till för nästa termin blir det ett helt nytt betygsystem och nya behörighetskrav för högskola, så det känns som det brinner i knutarna att bestämma sig. Jag vill inte att ungarna ska bli lidandes för mitt pluggeri. Men hur jag än gör så blir det att jag behöver mer tid till skolan:/ Studievägledaren tyckte jag inte skulle läsa mer nu, men jag vet inte??? Och brådis är det att bestämma sig, hur faan ska jag göra..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0