Lider

av nackspärr sen tre dagar, hua va ont det gjort och gör fortfarande:/ Känner mig sjuk på något konstigt sätt, sjuk i huvudet, haha. Praktiken lider mot sitt slut och en hög med skoluppgifter förväntas vara klar innan nästa vecka, så det blir att göra i helgen...men ska hitta på något med ungarna också, det är ju faktiskt sportlov! Satt och bläddrade i en inredningstidning tidigare och blev så sugen på att vara kreativ! Som vanligt är det tiden som hindrar mig...just ja någon sa idag att vill man så kan man arbeta/skaffa ett arbete och faan va jag håller med! Alla kan något, kan man knappt ja då får man fanimej börja längst ner. Så enkelt är det, väldigt sällan finns det en genväg och skulle det finnas så brukar genvägen komma ikapp en förr eller senare på ett eller annat sätt. Istället för att gnälla så inihelvete gör något åt situationen. VILL MAN SÅ KAN MAN....väldigt mycket!...och det är alldeles för många som sitter för säkert på sina arbeten som inte gjort sig förtjänt av sina löner/arbeten....hua för dem, jag skulle ärligt sagt skämmas om jag inte gjorde mig förtjänt av min lön:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0