Helgen är över

Helgen är över, lanet är över, gottat är över, slappet är över....en ny vecka väntar. Grabbarna på lanet var uppfostrade och inga grisar, utan de skötte sig så himla bra! Jag tror och hoppas att de hade det bra:) Själv var jag med ungarna. båda dagarna våldsgästade vi J.s mamma och pappa för frukost så att grabbarna fick sova utan att våra speedade ungar störde dem. Snudd på hotellfrukost fick vi, kan man säga! Tack för det, den lilla/betydelsefulla hjälpen va en stor hjälp för oss! Sedan har det varit gymnastik för båda tjejerna och kalas för den äldsta, och så va det melodifestivalen, mina favoriter gick vidare, tjooo, tycker Loreen är så grym, tyckte jag förra året me, och det jag hört av henne sent sist. Så grym röst tillsammans med den melankoliska musiken/texten och uppträdande/scenkläderna hon använder sig av kan inte bli bättre. Dead by April, hur grymma är inte dem, de två rösterna tillsammans, klockrent! Ja helgen gick snabbt, lite lek, bad och läsning hann jag med tillsammans med ungarna och gos, alltid gos:) nu ska jag krypa ner och värma mig hos min varma dotter, för jag fryyyser, precis som min lilla, hon fryser alltid, lillstumpan och jag:) De andra är varma kaminer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0