Överarbetad hjärna

Jobb, kalas och grillning har det ungefär vart de senaste dagarna. Hjärnan måste ha gått på högvarv för jag har varit så trött så trött, och är fortfarande jättetrött. Men det är mycket att fundera över. Jag har en förmåga att alltid gå så djupt in på saker så egentligen är det inte konstigt att jag blir så trött. Jag har inte förmågan att bara rycka på axlarna och gå vidare. Jag vänder och vrider, funderar, blir upprörd och försöker hitta en lösning. problem är det sista jag tänker på innan jag somnar och det första jag tänker på när jag vaknar, typ:/ Det blir drygt, jag är dryg. Grillningen var jättetrevlig, för en stund kunde jag nog koppla bort gnagande problem som måste lösas. Vi hade tipsrunda och ja, Johan vann som vanligt! Ett trehundrakronors presentkort på Valbo, inte illa lär jag säga. Jag själv kom typ sist, hahaha. Näe det var en rolig kväll Tom och Lina! Jättebra ide, tror ungarna uppskattade det oxå. Första gången Nikita gick tipsrunda:) Kalas hade vi för lillskrutt som nog äntligen håller på att bli bättre, jättefina presenter fick hon och alla kusiner var samlade:))) Tidigare idag gjorde jag ett ryck och beskärde alla rosor och senare ska jag så grönsaker, jag har förstått att våren äntligen är här!

Kommentarer
Postat av: lina

Kul att ni uppskattar vår ide. Trevligt att ni ville vara med. :)



Förresten kan inte ringa men har tänkt att fråga dig om du vill klippa och göra slingor på mig en dag när det passar. Jag vill inte klippa mig själv för då kan jag inte låta bli och ta mer och mer. Men bara om du har lust och tid. :)

2012-05-01 @ 20:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0