Inställt

kalas idag, Natalia fick feber och har vart skitdålig:( Framåt eftermiddagen idag så var det Timothies tur, han har fått magsjuka, vart den nu kom ifrån??? Stackars små sjuklingar! Själv sitter jag med webbdesignen och blir inte klok på det! Någon webbdesigner lär jag aldrig bli, haha...nädå det har jag aldrig trott, men jag trodde nog att jag skulle kunna få ihop en hemsida, som är målet i kursen:/ Det ser mörkt ut för tillfället, krångligt med allt man vill få till.... Vik. blev bestämt i fredags och jag har redan vart dit och hälsat på, nästa vecka börjar introt, efter det är det bara att hoppas att de får magsjuka hela högen, helst i omgångar så jag får jobba MYCKET:D Det verkar vara ett sjysst gäng de jag träffat, så jag ser fram emot denna erfarenhet riktigt mycket:)

Kommentarer
Postat av: lina

Hoppas dom blir friska snart,Inge alls kul att vara sjuk. Natalia som nog hade sätt fram i mot dagen.



Klart du fixar detta Tanja. =)

2012-04-22 @ 12:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0