Inspirerad

Oj, min yngsta dotter måste ha blivit inspirerad häromdagen när jag klippte lillasyster! Hon hade smygit in med sax på toaletten igår ock KLIPPT av sig sitt fina långa hår som jag satt och beundrade bara här om dagen! Det fick bli en gustav vasa frilla, gick inte att rädda:( Själv har jag blivit inspirerad av svärmors fina fågelbo, gjort av ris. Jag ska försöka göra ett likadant, igår satt vi hela familjen och gjorde ägg av papier mache. De ska målas och sen få pryda boet! Om det blir bra:) Idag blir det boxträning, nice:D

Kommentarer
Postat av: lina

Hej. blir inget på torsdag eller vilken dag det var. Imorgon (tisdag) kl.3 . Ring så fort du kan. Så jag vet om du kan eller inte följa med.

2012-04-02 @ 19:17:07
Postat av: angelica

men ojjj,hon som hade såå långt fint hår=((

2012-04-03 @ 09:14:52
URL: http://davinekevinelias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0