Design

Vad tycks? Jag försöker göra om lite här, som jag sa förut, jag blev aldrig klar eller nöjd med den förra designen.
Igår tog jag mig lite tid till att fixa med den. Men jag är inte klar än och jag fattar inte allt, men ändå känns det som att jag är alla koder på spåren:)
Något  som stör mig är att texten jag skriver kommer för långt till höger! Hur får man till det!? Jag lär väl lista ut det, bara synd att det blir så tidskrävande...
Annars är jag nöjd med färgerna, tycker om dem, som det ser ut på min dator, hoppas det är lika fint hos er:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser ingen skillnad alls jag :S

Men det blir nog fint det. =)

2011-10-10 @ 17:14:59
Postat av: Anonym

Var fint det blev. :-)

2011-10-10 @ 22:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0