Snurrande tankar

Ledigt från praktiken men inte från skolan. Jag har under de senaste dagarna kastats in i en ny värld. Hjärnan går på högvarv med alla nya intryck och funderingar. Jag ser bristerna där ute...nu undrar man kanske, vem tror du att du är??...men ser jag bristerna så borde också alla andra göra det, men jag tror man blundar. Jag undrar, hur kan man blunda? Känner man inget ansvar? Skäms man inte när man har ansvar och inte tar det? Om inte annat så har man betalt för visst ansvar som man tagit på sig? Det är skrämmande det jag sett... inte undra på att människor mår dåligt...vad är det för fel??? Saknar man empatin eller? Skiter man i sina medmänniskor och bara bryr sig om sig själv? Tillsut blir även de själv, fattar dem inte det? Ingen vill vara själv, alla vill ha någon, är det så mycket begärt? Lite sunt förnuft och socialt umgänge??? Näfyyyfan vad va besviken jag blir...men jag ger inte upp för det, jag blundar inte!
Jag är på rätt väg mot att hitta något att fördriva tiden i livet med, det är jag mycket nöjd med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0