Tillbakaaaaaaaaaa!!!

Samtidigt som jag försöker fixa med designen här på bloggen kan jag se att ni tittar på:)
Ni har alltså inte glömt bort mig;)
Ärligt talat, jag är en tattare på det här med alla koder hit och dit, ett enda fel så ser designen helknäpp ut, och ja det tar en massa tid, jag har inte den tiden!!! Men det är ganska roligt att greja, OM man har tiden:/

Nåja, detta får duga tills vidare, behöver bättre bilder som jag ska fixa sen.....

Önskar att jag inte var så snabb på att ta bort den förra, där fanns ju massor av minnen, minnen som jag hade tänkt skriva ut...men istället får de minnena vara hos mig, så kan jag berätta dem.

Denna gången ska jag inte vara så dampig att allt ryker, om jag får för mig att ändra utan jag ska sova på saken först:)

Så nu gott folk, kan ni följa mig igen, min familj, mina ideer, funderingar, möbler och allt annat.
Hörs imorgon, godnatt!

Kommentarer
Postat av: bernice

Skoj att din blogg är uppe igen... ja vi tjaffsa, men så e de ibland, men ja tänker fortfarande gå in här och få lite ideer och motivation och göra om saker hemma... så det får jag tacka för!... / B

2011-03-25 @ 20:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0