Inneboende

Vi har inneboende, världens bästa tror jag:)
Imorse fanns nybakt bröd! Brorsan var på givakt imorse då gubben är borta på jobb. Medans jag lämnade iväg trötta arga, hysteriska (en av dem) barn till dagis så fixade broder iordning disk och kök,. så jävla sjysst. Igår kväll svabbade Lina vårt badrum, väggar, toa, handfat och t.o.m fönster!? När jag hämtade ungar på dagis så står brorsan och fixar mat! Sen åker han och handlar blöjor och mjölk, som jag glömt. Detta är bara en bråkdel som vi fått hjälp med, och vi fick presenter, både Johan och jag! En ljuvlig ljusrosa söt liten digitalcamera, hur sjukt är det inte? Förtjänar jag det? En bok av min nya idol: Mia Skäringer:) Johan fick en hockeybok, batteridriven peppar&saltkvarn, coola issugrör, en cool tvålpump med form av en pikadoll!! Varför?? Jo, jag vet, jag förstår dem...de är så otroligt tacksamma att de får vara inneboende tills de har sin egen lgh, men vi har oxå sagt att vi förstår det utan saker...men ändå förstår jag dem....jag vet att någon av er läser detta förr eller senare och då kan ni ta åt er i lugn och ro: Ni är världens bästa inneboende;) Ni hjälper till så himla mycket, ni får inte ta ut er, för jag vet att det kan vara ansträngt att bo hemma hos någon annan, men vi är sjukt tacksamma för all hjälp, det ska ni veta!
Vi hjälper helt enkelt varandra, med olika saker. det är precis så det ska vara, man ska få och man ska ge:) och inte begära, det tror jag på. Ge av dig själv, till den gränsen du klarar av utan att ta ut dig, så kommer du oxå att få.
Näe nu ska jag fortsätta med allt, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0